Reklamacje i zwroty
z dnia
Reklamacje
1. Jeżeli dostarczony towar, na który wystawiono dokument gwarancyjny co do jego jakości posiada wady fizyczne bądź jest niezgodny z towarem zamówionym Klient może skorzystać z uprawnień gwarancyjnych składając stosowną reklamację i określając w niej jeden z niżej wymienionych sposobów
jej uwzględnienia:
- obniżenie ceny nabytego towaru,
- odstąpienie od umowy- wyłącznie przy wystąpieniu wady istotnej,
- naprawa nabytego towaru,
- wymiana wadliwego towaru na wolny od wad.
Wybór sposobu uwzględnienia reklamacji należy do Klienta.
2. Klient składa reklamację w Sklepie, w takim przypadku Klient powinien dostarczyć ( odesłać ) towar na adres Sklepu:
„Insta-Serwis” Sawczuk Spółka Jawna
Lechicka 51c
75-842 Koszalin
Warunkiem koniecznym, aby Sklep rozpatrzył reklamację jest dostarczenie reklamowanego towaru wraz z dowodem zakupu i opisem reklamacji. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
3. Reklamację z tytułu wady towaru – Klient może złożyć w ciągu dwóch lat od dokonanego zakupu.
4. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych produktu jak również uszkodzeń spowodowanych niewłaściwym jego użytkowaniem lub montażem.
5. Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez Sklep przesyłki z reklamowanym towarem. W przypadku uznania reklamacji – Sklep postąpi zgodnie z wolą Klienta określoną w reklamacji.
6. W przypadku konieczności zwrotu produktu, Klient odsyła produkt do Sklepu paczką pocztową priorytetową , a Sprzedawca zwraca pełną kwotę zapłaconą za towar wraz z kosztami dostawy oraz koszt przesyłki zwrotnej reklamowanego towaru. Możliwe jest ustalenie innej, dogodnej dla klienta formy zwrotu towaru.