Reklamacje i zwroty

z dnia

Reklamacje

1. Jeżeli dostarczony towar, na który wystawiono dokument gwarancyjny co do jego jakości  posiada wady fizyczne bądź jest niezgodny z towarem zamówionym  Klient może skorzystać z uprawnień gwarancyjnych składając stosowną reklamację i określając w niej jeden z niżej wymienionych sposobów

jej uwzględnienia:

  • obniżenie ceny nabytego towaru,
  • odstąpienie od umowy- wyłącznie przy wystąpieniu wady istotnej,
  • naprawa nabytego towaru,
  • wymiana wadliwego towaru na  wolny od wad.

Wybór sposobu uwzględnienia reklamacji należy do Klienta.

2. Klient  składa reklamację w Sklepie, w takim przypadku Klient powinien dostarczyć ( odesłać ) towar na adres Sklepu:

„Insta-Serwis” Sawczuk Spółka Jawna

Lechicka 51c

75-842 Koszalin

Warunkiem koniecznym, aby Sklep rozpatrzył reklamację jest dostarczenie reklamowanego towaru wraz z dowodem zakupu i opisem reklamacji. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

3. Reklamację  z tytułu wady towaru –  Klient może złożyć  w ciągu dwóch lat  od dokonanego zakupu.

4. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych produktu jak również uszkodzeń spowodowanych niewłaściwym jego użytkowaniem lub montażem.

5. Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez Sklep przesyłki z reklamowanym towarem. W przypadku uznania reklamacji –  Sklep  postąpi zgodnie z wolą Klienta określoną w reklamacji.

6. W przypadku konieczności  zwrotu produktu, Klient  odsyła produkt  do Sklepu  paczką  pocztową priorytetową , a Sprzedawca zwraca  pełną kwotę zapłaconą  za towar wraz z kosztami  dostawy oraz  koszt przesyłki zwrotnej reklamowanego towaru. Możliwe jest  ustalenie innej,  dogodnej dla klienta  formy zwrotu towaru.

Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych. Przeglądarka internetowa umożliwia Ci zmianę ustawień dotyczących cookies. Polityka prywatności